Kamplijst 2015

WILT U HET ONDERSTAANDE A.U.B ZOVEEL MOGELIJK MERKEN!!

- Kussen, sloop, hoeslaken en slaapzak
- Uniform; blauwe spijkerbroek, rode T-shirt/trui en het sjaaltje
- Handdoeken en washandjes
- 1 theedoek (wilt u deze merken)
-Toiletspullen
- Ondergoed en sokken
- Kleding voor warm en koud weer (Wij raden aan uw kind niet het mooiste mee te geven)
- Sportkleding en stevige sportschoenen
- Zwemspullen en badlaken
- Witte kleren ( deze graag apart in de koffer doen)
- Badslippers/ teenslippers
- Stevige tas om de zwemspullen in mee te nemen
- Regenkleding en laarzen
- Pyjama
- Plastic tas voor vuil goed
- Zaklamp
- Leesboek, spelletjes en knuffelbeer
- Adressenlijst en postzegels
- Zakgeld max. 10 euro
- Evt. ziekenfondspapieren en medicijnen
- 1 zakje snoep is toegestaan (De kinderen mogen geen chips en drinken meenemen!)
- Geen mobiele telefoons, als het dringend is kunt u  altijd bellen naar de contactpersonen
- Spullen voor de talentenjacht (cd/usb (+naam) en kleding)
- Waterschoenen/ oude gympen (De kinderen mogen in de sloot zwemmen maar alleen met schoenen aan!!)

TIP: Slaapzak in een hoes doen i.p.v. in een vuilniszak of geef uw dochter een extra vuilniszak mee!

Geef uw kind geen sieraden, dure spelen en fototoestellen mee. Doet u dit wel, is dit voor eigen risico.  Wij zijn natuurlijk wel verzekerd, maar niet voor de bovenstaande zaken. Foto’s worden gemaakt door de leiding.

Ook dit jaar vragen wij of alle ouders de koffers zelf willen meenemen!

·Zondag 12 juli verwachten u om 11.30 in Woerden
·Zaterdag 18 juli komen wij rond 11.45 weer terug in De Zilk op het honk

Een week lang verblijven wij op dit adres:
Naam van uw kind
Albert Schweitzergroep
Kromwijkerdijk 116
3448 HW Woerden

Ps. De kinderen kijken altijd uit naar een kaartje, maar elke dag is echt niet nodig!

Conny Meskers (kookstaf) zal weer de gehele week elke dag een stukje schrijven over het kamp, dit kunt u terug lezen op de site: http://www.jeugdwerkdezilk.nl/ !!

Stichting Jeugdwerk De Zilk publiceert regelmatig foto’s voor de door haar georganiseerde activiteiten op haar website. Mocht u hiertegen bezwaar hebben, verzoeken wij dit schriftelijk kenbaar te maken aan ons secretariaat.

Mocht het nodig zijn om tijdens de kampweek contact op te nemen met de leiding dan kunt u bellen naar:

Rakkers: Julia van Haaster 06 15211429   
Zwervers: Sharon de Jong 06 34716818

klik op de "Home" button om terug te keren naar de Home pagina